måndag 2 mars 2009

Godmorgon

En av Sveriges färskaste bloggar slår upp ögonen och säger gomorron. Showen igår var nog top-tre bland det roligaste jag gjort på scen här. Visade sig vara ca 100 halvdragna tjejer som vunnit resan ner med mix megapol. Herrejävlar! Dom var det tacksammaste publik vi haft. Fick mig och André att börja skissa lite på någon slags "ladies night"-light grej när vi kommer hem till sommaren. Mer om det om det blir aktuellt. Träffade aldrig Gry, så hon är fortfarande ovetande om att jag gillar hennes radioprogram. Synd för henne. Det hade nog gjort henne mycket lycklig.
När jag masat mig ur sängen ska jag ta mig ner till hotellet och träna lite på gymmet. Efter det lunch med min lilla Camilla. Det lite av min dagsrutin här. Klockan två har vi visning av avsnitt tre av Charterhjältar. Jag bara önskar att dom hittat i sitt hjärta att klippa bort när jag nynnar på en gammal Tom Waits-låt för Bert Karlsson. Kan bli mycket genant annars.
Vi hörs när det hänt nåt.

Petter


Nu får du ta och skriva något André

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar