tisdag 10 mars 2009

Kreatinkur

Nu jävlar ska jag bli riktigt grov till jag kommer hem om drygt en månad. Är inne på min andra dag som seriös kroppsbyggare. Igår köpte jag en burk med, inte single, utan double buffered kreatin, vad det nu betyder. Jag väljer att tolka det som att det helt enkelt är jävligt bra.
Man sväljer fyra kapslar stora som vindruvor ungefär en halvtimme innan men tränar och blir stark och krallig som en oxe. Ska bli mycket intressant att titta på resultatet efter en månad. Har bara tränat på det idag och igår hitills, och jag en inte om det är psyket som spelar mig ett spratt, men jag känner mig lite starkare i övningarna faktiskt.
Och pappa, om du läser det här, var inte orolig. Jag har läst på om det här innan jag började och
det är INTE farligt.


Vad den Amerikanska flaggan gör på denna
tyskproducerade produkt har jag inte listat
ut än.



Det är kul med folk som av princip är emot piller. Om man frågar, varför? brukar svaret vara, -Jag vill veta vad jag stoppar i mig.
Såvida man inte köpt sina piller på Plattan eller Bandidos träningslokal brukar det finnas en ganska utförlig innehållsförteckning på burken.


Petter





1 kommentar:

  1. Kanske inte farligt men förmodligen helt verkningslöst. Enveten träning torde ge resultat med eller utan Maximum krea-genic double buffered creatine.
    /en fullständigt lugn pappa

    SvaraRadera