fredag 13 mars 2009

Hello Bloglovers

Har varit dålig på att skriva på sistone, jag vet. Ledsen för det. Sedan sist har både jag och André blivit erbjudna jobb på Garbos, här på Gran Canaria. Det är en showrestaurant med många likheter till Wallmans. Vi har båda två tackat nej eftersom vi känner lite hemlängtan redan och har planer på att producera något själva till sommaren. Hoppas dom inte tar illa upp.

Lilla Camilla var ledig en stund på dagen idag, så vi passade på att vaxa min nacke. Jävlar! vad ont det gjorde. Hoppas bara att jag inte får en massa utslag nu. Då har jag hellre några hårstrån för mycket. Lustigt förresten att hon bara gillar att göra saker som gör asont när hon bjuder på behandlingar. Massage hör till ovanligheterna. Hur ska jag tolka det?

Hörs snart

Petter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar